Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Websidenu.dk
Rolfs plads 17. 1, th
2000 Frederiksberg
TLF: +4542669093
CVR: 42199524

Disse handelsbetingelser gælder for aftaler mellem WebsidNu.dk og  kunden (“Kunden”) vedrørende tjenester. 

Disse handelsbetingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Kunden og WebsideNu.dk.

For at få adgang til vores tjenester, skal Kunden læse og acceptere handelsbetingelserne.

1. Anvendelse
1.1 Almindelige salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle aftaler om WebsideNu.dk, WebsideNu’s salg og levering af serviceydelser inden for design af hjemmesider.

2. Serviceydelser

2.1 De serviceydelser, som WebsideNu.dk sælger og leverer til kunden, udføres lovmæssigt korrekt.
2.2 WebsideNu.dk er ikke ansvarlig for, at serviceydelserne opfylder lovgivning eller standarder eller kan anvendes til konkrete formål, medmindre parterne har aftalt andet skriftligt.
2.3 Vælger kunden at benytte ulovligt materiale på deres udarbejdede hjemmeside, som fx. billeder eller tekst som kunden ikke har rettigheder til, er WebsideNu.dk ikke ansvarlig herfor.

3. Pris og betaling
3.1 Prisen for serviceydelserne følger WebsideNu.dk’s gældende prisliste på det tidspunkt, hvor WebsideNu.dk bekræfter kundens ordre, medmindre parterne har aftalt andet skriftligt. Alle priser er eksklusive moms.
3.2  WebsideNu.dk modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Paypal og MobilePay.
3.3 Alle beløb på hjemmesiden er eksklusiv moms.
3.4 Ved abonnement for hosting, domæne og serviceaftale kan man vælge at tilknytte sit betalingskort, og så bliver pengene automatisk trukket. Vælger man dette har man mulighed for at betale månedligt, kvartalvis, halvårligt eller årligt. Ønsker man at betale med bankoverførsel, tilbyder vi kun årlig betaling.

4. Fortrydelse af køb/Påbegyndt arbejde
4.1 Så snart hjemmesiden er færdigudarbejdet, og kunden har accepteret hjemmesiden er der ingen fortrydelsesret, og kunden kan ikke få sine penge tilbage.
4.2 Så snart man har indgået en aftale om et samarbejde, og arbejdet er påbegyndt, forpligter man sig til i tilfælde af stop af samarbejde at betale 50% af den aftalte pris for den tid, som WebsideNu.dk har anvendt på at udarbejde udkastet.

5. Bindings periode for abonnement – hosting og serviceaftale
5.1 Der er ingen bindings periode på vores hostingaftale, hvilket vil sige at du til hver en tid kan opsige din aftale. Dog returnerer vi ikke forudbetalt betaling.

6. Opsigelse af abonnement – hosting og serviceaftale
6.1 Opsigelse af hostingaftale kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man kontakte WebsideNu.dk via kontakt@websidenu.dk

7. Rettigheder til domæner indkøbt af WebsideNu.dk
7.1 I nogen tilfælde vil WebsideNu.dk være nødsaget til at indkøbe domæner på vegne af en kunde, og derfor vil domænet stå i WebsideNu.dk’s navn. Kunden har rettighed til til hver en tid at få overdraget domænet. Hvis kunden ønsker dette er WebsideNu.dk forpligtet til at overdrage domænet.
7.2 I tilfælde af at domænet bliver overdraget til kunden, er det kundens eget ansvar at sørge for at domænet bliver betalt.

8. Registrering og brugeradgang
8.1 Kunden er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Kunden kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.
Ved registrering skal Kunden angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Kundens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.
Kunden skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Kunden er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.
Hvis Kunden får mistanke om ulovlig brug af Kundens Login Oplysninger, skal Kunden omgående underrette WebsideNu.dk samt ændre sit password.

9. Tilpasninger og ændringer

9.1 WebsideNu.dk forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Kunden senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Kunden berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Kunden ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Kunden, gælder med det samme uden opsigelsesret for Kunden.

10. Betaling
10.1 Kunden skal betale faktura i henhold til betalingsbetingelser anført på faktura for serviceydelser fra WebsideNu.dk, medmindre parterne har aftalt andet skriftligt.
10.2 Såfremt dette ikke sker pålægges et gebyr på 100 kr. pr. rykker sendt.

11. Tilbud/Ordrer
11.1 WebsideNu’s tilbud er gældende i 10 dage fra den dato tilbuddet er dateret, medmindre andet fremgår af tilbuddet. Accept af tilbud, der er WebsideNu’s i hænde efter acceptfristens udløb, er ikke bindende for WebsideNu.dk, medmindre WebsideNu.dk meddeler kunden dette.
11.2 Kunden kan ikke ændre en afgivet ordre på serviceydelser uden WebsideNu.dk’s accept.

12. Færdigt produkt
12.1 Kunden skal undersøge alle udførte serviceydelser ved leveringen. Hvis kunden opdager fejl eller mangler, som kunden ønsker at påberåbe sig, skal disse straks meddeles til WebsideNu.dk. Hvis en fejl eller en mangel, som kunden har opdaget eller burde have opdaget, ikke straks meddeles skriftligt til WebsideNu.dk, kan disse ikke senere gøres gældende.

13. Kunde- & Privatlivspolitik
13.1 Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores system. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med WebsideNu.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos WebsideNu.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for WebsideNu.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos WebsideNu.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@websidenu.dk

13.2 Cookies
På WebsideNu.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.
13.3 Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på WebsideNu.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere WebsideNu.dk’s hjemmeside.

14. Klagemuligheder

Har du en klage over vores serviceydelse, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@websidenu.dk